generisk mod-konfigurationsmenu

TechBriefly Forums FAQ generisk mod-konfigurationsmenu

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Aron Harding
    Member

Hvordan bruger jeg den generiske Mod Config-menu i Stardew Valley?

For at få adgang til alle de tilgængelige muligheder skal du trykke og holde venstre museknap på et punkt i menuen og derefter rulle gennem menuen, mens du gør det.

Hvad er Mod-konfigurationsmenuen?

En side til at konfigurere mods kan findes i Mod Configuration Menu. Det tilbyder en centraliseret placering til konfiguration af mods, som kan tilgås via pausemenuen.

Hvad er Mod-konfiguration?

En side til at konfigurere mods kan findes i Mod Configuration Menu. Det giver en central placering til mod-konfiguration, tilgængelig via pausemenuen.

Hvor er Stardew Valley-konfigurationsfilen?

Placering af konfigurationsfil(er) Systemets placering Windows%APPDATA% Mac OS X version af Stardew Valley (OS X) Linux $HOME /.config/StardewValley/ Hjemmemappe Stardew Valley er placeret i mappen $XDG CONFIG HOME.

generisk mod-konfigurationsmenu, Hvordan bruger jeg den generiske Mod-konfigurationsmenu i Stardew Valley?, Hvad er Mod-konfigurationsmenu?, Hvad er Mod-konfiguration?, Hvor er Stardew Valley-konfigurationsfilen?

Hvordan konfigurerer jeg Stardew Valley-mods?

Kom godt i gang Installer SMAPI. Installation af SMAPI mod loader er det første skridt, du skal tage… Find mods. Dernæst vil du være i stand til at vælge, hvilke mods du vil downloade… Find din spilmappe. Dernæst skal du åbne din spilmappe (den der indeholder Stardew Valley.exe eller StardewValley.exe ). … Installer mods. … Konfigurer mods. … Opdater mods. … Fjern mods.

Har du fødselsdag i Stardew Valley?

I Stardew Valley fejrer næsten alle mindst én fødselsdag om året. Der er nogle karakterer i spillet, som ikke har eller fejrer fødselsdage som livvagten, hr. Qi og guvernøren, men de mennesker, du kan interagere med på daglig basis, er dem, du kan fejre fødselsdage med.

Hvordan aktiverer du MCM?

1) I MCM-snydemenuen, gå til sektionen mærket “MCM Menu Options.”… For alle versioner større end 0.6: Vælg en NPC at tale med. Naviger tilbage til “NPC Editor”. For at vælge et outfit skal du først trykke på rullemenuen “Outfit”… Klik på knappen “Aktiver”.

Hvordan bruger du konsollen i Stardew Valley?

Du er i stand til at indtaste konsolkommandoer direkte i SMAPI-vinduet, der er tilvejebragt til det formål (eller i chatten i spillet, hvis du også har chatkommandoer). Du kan få en liste over konsolkommandoer ved at skrive hjælp i konsollen (inklusive kommandoer tilføjet af andre mods).

generisk mod config menu, Hvordan konfigurerer jeg Stardew Valley mods?, Har du fødselsdag i Stardew Valley?, Hvordan aktiverer du MCM?, Kan jeg bruge MCM uden SkyUI?, Hvordan aktiverer jeg MCM?, Hvordan bruger du konsollen i Stardew Valley?

Hvordan kommer jeg til Grampleton fields?

Dette brede kort er tilgængeligt til fods fra Shearwater Bridge eller jernbanesporene mod vest, til og fra jernbanen med togperron eller med båd fra den østlige stranddok. Byen Grampleton ligger mod øst, men den er utilgængelig.

Hvor er Alex i vinter Stardew Valley?

Dagspaen Han går i spaen næsten hver dag om vinteren for at få sin træning i. Når han ikke er til stede der, kan du finde ham i hans bopæl.

Hvordan opdaterer jeg min Smapi Stardew?

De nødvendige trin for at opdatere SMAPI er identiske med dem, der kræves til programmets indledende installation. Du skal blot gå til den officielle hjemmeside og downloade den seneste version af SMAPI, og derefter køre installationsprogrammet, der svarer til din computers konfiguration. Vær opmærksom på, at nogle Windows-antivirusprogrammer vil rapportere SMAPI som mistænkelige, selvom det er helt sikkert at bruge. Dette sker kun på Windows.

Dette brede kort er tilgængeligt til fods fra Shearwater Bridge eller jernbanesporene mod vest, til og fra jernbanen med togperron eller med båd fra den østlige stranddok. Byen Grampleton ligger mod øst, men den er utilgængelig.

generisk mod config menu, Hvordan kommer jeg til Grampleton fields?, Hvor er Alex i vinter Stardew Valley?, Hvordan opdaterer jeg min Smapi Stardew?, Hvordan kommer jeg til Grampleton fields?

Hvor er Alex i vinter Stardew Valley?

Dagspaen Han går i spaen næsten hver dag om vinteren for at få sin træning i. Når han ikke er til stede der, kan du finde ham i hans bopæl.

De nødvendige trin for at opdatere SMAPI er identiske med dem, der kræves til programmets indledende installation. Du skal blot gå til den officielle hjemmeside og downloade den seneste version af SMAPI, og derefter køre installationsprogrammet, der svarer til din computers konfiguration. Vær opmærksom på, at nogle Windows-antivirusprogrammer vil rapportere SMAPI som mistænkelige, selvom det er helt sikkert at bruge. Dette sker kun på Windows.

Dette ekspansive kort kan nås til fods fra Shearwater Bridge eller jernbanesporene mod vest, med togperron til og fra jernbanen eller med båd fra den østlige stranddok. Mod øst ligger den utilgængelige by Grampleton.

Hvor er Alex i vinteren Stardew Valley?

generisk mod config-menu, Hvor er Alex i vinter Stardew Valley?, Hvordan opdaterer jeg min Smapi Stardew?, Hvordan kommer jeg til Grampleton-marker?, Hvor er Alex i vinter Stardew Valley?

De nødvendige trin for at opdatere SMAPI er identiske med dem, der kræves til programmets indledende installation. Du skal blot gå til den officielle hjemmeside og downloade den seneste version af SMAPI, og derefter køre installationsprogrammet, der svarer til din computers konfiguration. Bemærk, at på Windows vil noget antivirus-software markere det som mistænkeligt, men SMAPI er fuldstændig sikkert at bruge.

Source

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.