jeg kender ikke mit betroede telefonnummer

TechBriefly Forums FAQ jeg kender ikke mit betroede telefonnummer

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit Apple ID-nummer?

Naviger til Apple ID – Administrer din konto for at gøre det. I sektionen mærket “Sikkerhed”, vil du finde en visning af dit betroede telefonnummer. Hej, Tjek denne artikel om Apple Vælg muligheden for at få en e-mail, hvis du ikke kan huske adgangskoden til dit Apple-id.

Hvordan finder jeg mit betroede telefonnummer?

Brug din iPhone eller iPad til at navigere til menuen Indstillinger. For at få adgang til dit Apple ID skal du navigere til menuen Indstillinger og trykke på navnet øverst. Derefter skal du navigere til indstillingssektionen i dit Apple-id og vælge Adgangskode og sikkerhed. Her kan du se dit nuværende betroede nummer.

Hvordan bekræfter jeg mit Apple-id, hvis jeg ændrede mit telefonnummer?

Klik på Apple ID-knappen, der er placeret i sektionen mærket Log ind og sikkerhed. Når du har valgt muligheden “Skift Apple ID”, bliver du bedt om at indtaste det mobiltelefonnummer, du ønsker at bruge som dit Apple ID. En bekræftelseskode sendes til dig på det nummer. Indtast venligst den bekræftelseskode, der blev vist i teksten, i de angivne felter.

Kan jeg få min Apple ID-bekræftelseskode sendt til min e-mail?

Få en bekræftelseskode * Hvis du bruger to-faktor-godkendelse, kan du i nogle tilfælde muligvis fremskynde processen med kontogendannelse eller nulstille din adgangskode med det samme ved at bekræfte en sekscifret kode, der sendes til din primære e-mailadresse. Dette trin er kun tilgængeligt, hvis du bruger to-faktor-godkendelse.

jeg kender ikke mit betroede telefonnummer, Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit betroede Apple ID-nummer?, Hvordan finder jeg mit betroede telefonnummer?, Hvordan bekræfter jeg mit Apple-id, hvis jeg har ændret mit telefonnummer?, Kan jeg Får jeg min Apple ID-bekræftelseskode sendt til min e-mail?

jeg kender ikke mit betroede telefonnummer

Hvordan finder jeg ud af mit Apple ID-telefonnummer?

Hvis du har glemt den e-mailadresse eller telefonnummer, der er knyttet til dit Apple ID, skal du klikke her. På din iPhone, iPad, iPod touch eller Apple Watch. Vælg først dit navn, og vælg derefter Indstillinger. På din Mac. Vælg Systemindstillinger i Apple-menuen, og klik derefter på knappen Apple ID. På din pc. Start iCloud til Windows, og find derefter dit Apple-id på listen over konti under dit navn.

Source

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.